måndag 6 april 2009

Stripple slutar

Tillbaka igen efter en mycket tillfredställande vecka i alperna. Tänk er att det snöar hur mycket som helst på den mängd av snö som redan ligger fram till kvällen innan första skiddagen. Sedan strålande sol i en vecka. Ok eller? Kombinerat med diverse härligheter som erbjuds i alpenland är jag därför tillbaka i tjänst utvilad och nöjd.

Tyvärr lyckades dock ingen av mina kollegor plocka upp bollen och "snacka med er" under min frånvaro. Vi ber om ursäkt för detta. Gällande Stripple har det kanske sin naturliga förklaring i den nyhet som ni fått på vår hemsida idag, nämligen att han slutar på förbundet inom kort. Tycker att detta är hur trist som helst. Har haft ett strålande samarbete med Stripple under den tid som jag har jobbat på förbundet, och jag kommer att sakna honom mycket. Vi sitter i samma rum och gaggar tennis dagarna i ända. Det är grymt kul att ta del av allt Stripple varit med om och inte minst hans kunnande inom tennis. Utan Stripple hade vi t.ex. inte haft SEB Next Generation. Farsta TK är att gratulera, det kommer att bli en kanonklubb, tro mig.

Lovar att återkomma snart igen.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar