måndag 17 augusti 2009

Back on track

Semestern försvann såklart iväg hur fort som helst. Även om jag för första gången hade tre veckor på raken, kan jag känna att ytterligare en vecka hade suttit rätt bra. Men nu är det som det är, tillbaka i sthlm och på kungliga, med en spännande höst framför oss.

Låt mig dock först få utbrista;
EM-GULD, EM-GUlD, EM-GULD
EM-GULD, EM-GULD, EM-GUU-UUUUULD
EM-GULD, EM-GULD, EM-GULD
EM-GUU-UlD, EM-GUlD!!!!

Daniel Berta, Christian Lindell, Patrik Brydolf och coach Julle Demburg är kungar! Dom fixade vårt första EM-guld på sju år tror jag. Senast det begav sig var det Robin och Micke Ryderstedt vann. EM-guldet är ytterligare ett bevis på att vi gör rätt saker och ytterligare ett bevis på att Julles (och såklart Stripple) långsiktiga satsning på Team Catella har burit frukt. Vet att det finns en del tennisfolk där ute som brukar vara kritiska till Julle, men denna sommar borde få dessa personer på andra tankar.

Också glädjande att Johanna Larsson verkar ha fått upp farten, final härom veckan och kvartsfinal i förra veckan. Hoppas att det fortsätter i samma spår. Och att Sofia kan ta rygg...

Läste Pim-pims blogg i förra veckan, han var tydligen ute och letade kantareller i skogarna kring Södertälje gissar jag. Han hittade inte så mycket. Var själv ute i helgen och hittade massor. Men det är väl ett allmänt känt faktum att man inte avslöjar sina gömställen. Sorry Pim-Pim... Däremot kan jag rekommendera hans blogg, trevligt och initierat. Och rätt så uppfriskande med Pim-pims egna ord till skillnad från mycket av medias gissande. http://www.pimpimacemanagement.com/pimpim_pim.php

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar