fredag 28 augusti 2009

Slut på regn, mörker istället..

Ok, då har vi regnet under kontroll. Har inga klagomål på vädret nu, men spelarna sätts dock på prov i blåsten. Träden ligger vågrätt.. Men nu har vi mörkret som ett hot istället. Klockan är 18.40 och vi har ännu två matcher att sätta in. Vad tror ni? Jag föreslog till tävlingsledningen att vi skulle skicka in de två resterande mathcerna redan nu, men det finns en anledning till att dom är tävlingsledning och inte jag. -Vad gör vi om någon av matcherna som pågår ute måste flyttas in, påpekade tävlingsledningen. Inte vet jag sa jag och gick. Nu sitter jag här istället och funderar på vad min fru och vänner gör denna fredagkväll. Skojar lite, tycker faktiskt att det är hur kul som helst att vara ute på fältet.

Ikväll håller vi på Sofia. www.usopen.org är siten för er som vill följa livescore.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar