tisdag 18 augusti 2009

En dag på jobbet

Storfrämmande idag. Nye sportchefen Johans Sjögren på besök för möten, och jag och min nya rumskamrat Ekersund fick snällt flytta ut en stund. Inga problem, bara kul att sitta i "mitt" gamla rum igen med Lena och Micke Rudin. Med Ekersund blev det huset fullt. Det är kul när det är fart på kontoret till skillnad från ibland då man nästan är själv och alla andra är ute på möten.

Morgontennis blev det också. Elvor med Henrik x 2. Pigg igår, men idag färdig för slakt efter en elva. För trött för att bedöma vem som vann, men har för mig att jag vann åtminstone två... Var sedan tvungen att sitta still i en halvtimme efteråt för att få ner svettningarna... Bredvid tränade Daniel Berta med hela sitt entourage, dvs Julle Demburg, Johan Kareld och Magnus Alsterback (tror jag..). Dom inledde med lekfull minifotboll. Avundsjuk man blev.

Kollade Mff igår för första gången på en evighet. Hade börjat få tillbaka tron på att laget trots allt kanske kunde vara att räkna med. Men i h-vte heller. Så fort det sätts det minst förväntning på det laget så chokar dom. 1-2 mot Häcken, helt ärligt!?

Ja, jag är medgångssupporter.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar