torsdag 20 augusti 2009

En vacker dag i sthlm. I hela landet tror jag bestämt. En utmärkt chans för alla tennisspelare ute i landet att spela UTE. Hoppas alla ser möjligheterna med att hålla sig kvar på utebanorna som möjligt. Det är bra såväl spelaren som för klubbens ekonomi (dubblt utbud). Dessutom skall det bli rejält varmt åtminstone i dom södra delarna. Så passa på och njut av sensommaren! Det gjorde jag igår. Paddlade Kajak runt kungsholmen med min fru. Är ingen sån där överdriven frikus egentligen som klättrar, paddlar, dyker osv. Vi fick paddlingen bröllopspresent, och igår var det dags. Att paddla runt kungsholmen en sensommarkväll i augusti är helt fantastiskt. Lungt vatten, mycket folk på klippor och restauranger, och full fart i farlederna. Härligt! Det känns dock i kroppen idag. Ingen tennis i morse alltså. Henrik E. ( som jag däremot misstänker vara en frikus) joggade istället....

Sofia och Lars-Anders "Walen" Wahlgren har inlett ett samarbete. I medierna kan man läsa att Sofia verkar ha fått en nytändning. Jag håller tummarna.

Och Robin fick stryk mot Hewitt efter att ha bränt två egna matchbollar. Är egentligen inte orolig, men tyckte jag såg lite av "gamla Robin" i den förlusten. Tror att det krävs enorm disciplin av både Norman och Robin för att hålla huvudet på skaft och med det grymma fokus som vi såg i somras. Lyckas dom med det blir han livsfarlig i New York.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar