tisdag 3 november 2009

Har åkt på nåt skit, risig i halsen, hosta och allmänt ur form. Klassisk höstförkylning tror jag att det handlar om. Gissar att några av er tänker svininfluensa, men jag tror inte att jag hade kunnat sitta här och skriva dessa rader då. Vräker i mig te, apelsin, vatten och vitaminer i allmänhet. Måste bli frisk, är liksom inte så populär där hemma då det börjar närma sig nedkomst. Följaktligen blev det soffan för min del i natt. Inga problem dock, sover hur bra som helst på soffor. Men som som det inte vore nog för högggravida frun med en halvsjuk man så har vi idag elektrikern på besök, ett ventilationsgäng skall göra en slutkoll (har hållt på hela året...), ute på taket bankas det ständigt (hela huset renoveras) och utanför i trappen målar dom om. Vilken underbar tajming...

Nästa vecka skall vi ha det första nationella SEB Next Generation lägret här på Kungliga. Det är såklart Johan Hedsberg som håller i trådarna och det är flickor 11-12 år som skall drillas. Ännu en pusselbit som faller på plats i SEB Next Generation. Appropå SEB Next Generation så vet ni väl att vi finns på facebook, 343 fans än så länge. Det är bara att anmäla sig!

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar