torsdag 19 mars 2009

Jobbigt på jobbet..

Vi har tagit fram flaggor till SEB Next Generation lägren. Utöver allt det andra exponeringsmaterialet till varje läger har vi alltså även tagit fram regelrätta flaggor, 20x30 m känns dom som. Dom är skitsnygga dock, och jag ser fram emot att komma till ett läger och se dessa stiliga flaggor vaja på klubben. Vad värre är, dom 28 flaggorna har kommit hit, till mig, till kontoret på lidingövägen 75. Ser jag ut som en postcentral???? Har vi naturliga lådor/paket för dessa utskick??? Tror inte det. Nu skall alltså jag skicka iväg dessa flaggor till 7 olika regioner, eller kanske till och med 14 olika ställen. Men här kommer det värsta; vems är felet? Svar: M-I-T-T. Skit också, jag hänger på posten i eftermiddag...

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar