fredag 11 december 2009

Fredag igen. Dagen efter nobeldagen, ni följde väl alla den, eller..? Själv kom jag i alla fall hem till "nobelfesten" och hade liksom inte så mycket att säga om det. Visst hade kronprinsessan en fantastisk klänning... Ingen aning. Däremot har vi sett Skavlan ikväll som haft mycket celebra gäster, givetvis pga att dessa gäster hade ärenden i Oslo i samband med Nobels Fredspris. Måste säga att det är rätt tungt att se Will Smith med sin fru sitta och slänga käft med Skavlan, och sedan Robbie Williams.

På jobbet började dagen med möte om Davis Cup. Matchen mot Argentina kommer att bli helt grym. Missa för katten inte det. Ett erbjudande har gått ut till alla klubbar som att köpa billigare biljetter, men framför allt med förtur. Hade jag varit er som tänker gå på matchen hade jag nappat på det erbjudandet. Tror helt enkelt att det kommer att bli tufft att få tag i biljetter med tiden. Efterfrågan är redan stor.

Precis just nu frågade min fru min dotter om hon trodde att hon skulle komma med i pappas blogg. Svaret är härmed ja... Ni kan tro att man har fått lite annat perspektiv på livet här. En liten pärla som ligger i Helenes knä bredvid mig och "pratar". Hon blev en månad igår så vi jobbar fortfarande med att tolka vad hon menar..

Imorgon avgörande final i Elitserien. Ni kan såklart förutsättningarna. Respektive lag har vars tre matcher vunna inför dom sista sex matcherna. Så spännande det kan bli med andra ord. Om ni inte kan vara på plats så rekommenderar jag att ha vår egen "livescore" uppe. Vi uppdaterar resultaten rätt så ofta.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar