tisdag 22 december 2009

Tempo

Tillbaka efter lunchtennis på Drivan. Sjögren glömde skor så det blev bara 45 minuter. Alldeles utmärkt för min del. Vi höll ruggigt tempo, jag kippade efter andan på slutet. Tennis är bara så fruktansvärt kul. Och vilken träning man får om man håller tempo som vi gjorde idag. Går liksom inte att jämföra med att jogga eller träna på gym om man tar in både träning och att det skall vara KUL också. Tyvärr befarar jag att det var sista passet innan man går in i julmatsdimman. Ni som läser bloggen vet att jag tidigare beklagat mig över risig disciplin på matfronten. Tro mig, Julen är inget undantag. Är alldeles vansinnigt förtjust i Julmat, framför allt första(!) gången, vilket blir imorgon kväll hemma hos mor. Gissningsvis blir nästa träningspass inte förrän 27-28 dec, förmodligen x antal kilo senare. Må gud vara barmhärtig mot mig.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar