söndag 27 december 2009

Julefrid

Rubriken ovan skall syfta till att bloggen har legat nere under julen, dvs pga julefrid. Den syftar inte en sekund till att jag personligen har haft julefrid. Har sedan vi kom till skåne förra fredagen fortfarande inte sovit två nätter i rad i samma säng. Och till alla er som får Tiger Woods i åtanke så menar jag att jag har flackat omkring på det skånska låglandet mellan olika släkter. Fredag - Båstad, Lördag - Falsterbo, Söndag - Södra Sandby (det finns dom som är mycket stolta över att komma från denna håla), Måndag - Båstad (HBG), Tisdag - Fleninge, Onsdag -Båstad, Torsdag - Fleninge, Fredag - Båstad, Lördag -Fleninge, nuläge - Båstad....

SALK Open har börjat och med det, det nya tennisåret. Tjoho!

SEB Next Generation 2009 har avslutats. Vi har under året genomfört 84 läger. Tjoho! För alla er som saknar SEB NG på Facebook kan jag meddela att vi jobbar på det. För stunden har vi ingen aning om vad som har hänt med "vår" sida, men vi hade över 500 fans när den försvann och hade säkerligen haft långt fler om inte sidan "tagit sin mats ur skola". Men tro mig, någon skall få känna att dom lever när vi får klarhet i vad som skett. Sitter och blir alldeles varm och irriterad bara av att skriva dessa rader. Lugn Martin, lung. Det är ändå jul...

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar