torsdag 3 december 2009

Sitter hemma och försöker jobba. Dagen på jobbet rann iväg i möten och "annat". Har inget emot att ta igen lite arbete sent hemma, men just denna afton är det mycket som bär emot. På vår balkong har man lagt ut fullständigt vedervärdigt gift (byggs om sedan fukt i grunden) som luktar värre än vanlig färg. Har försökt stänga den direkta ventilationen utifrån, men på något sätt smyger sig giftet in ändå. Sitter nästan och kisar för att undvika ångorna som drar omkring mig. Lika lite lustigt är det då att ha en 3-veckors tös som skriker i rummet bredvid (ni kan vara lugna, luften är bättre där). Så där har ni min "kreativa" situation. Skrik och giftånger.... Tror jag skiter i det nu va. Dessutom har jag tennis imorgon bitti med herr Ekersund, redan kl 07.00. Blir trött bara jag tänker på det. Men jag vet att när jag väl är där så känns det bra. Eller rättare sagt, när vi väl har kommit förbi dom där första fem minuterna som gör ont i varje del av kroppen.

Återkommer såklart med rapport.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar