tisdag 15 december 2009

Full snöstorm i sthlm, helt underbart! Skippade cykeln idag, det hade jag inte gjort om jag själv hade fått bestämma... Men hamnade helt snett i diskussionen med frun igår, målade in mig i ett hörn så det var bara att vika in skägget.

Team Catella kör för fullt denna vecka, precis som dom gjorde förra veckan. Team Catella ansvarig och tillika DC-kapten Thomas Enqvist är såklart här och har Kareld vid sin sida. Nya sparringpartners för veckan är Simon Aspelin och Ervin Eleskovic. Ingen skall påstå att killarna inte har bra förutsättningar. Med killarna menar jag Nima Madani, Tobias Blomgren, Morgan Johansson och Robin Olin. Saknas gör även denna vecka Daniel Berta och Christian Lindell av olika anledningar. Under morgondagen får vi besök av Teamsponsorn som skall ta lite bilder och intervjua spelarna. Fullt ös alltså! Precis som det skall vara. Hela vägen in i kaklet. Byter för övrigt stockholmsmiljön mot Båstad från och med fredag. Skall bara ta mig ner först... Rapporterna säger att skitväglag är att vänta.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar