torsdag 15 oktober 2009

Jo, visst blev det en timme tennis till. Körde med Ekonomi-Micke i morse. Han spelade bra, jag inte så mycket. Jag vet, man skall inte skylla ifrån sig, men nån måtta får det väl ändå vara. Bollarna var gamla och trötta, allting kändes fel. Bar mig nästa illa åt, men då blev Ekonomi-Micke lite illa till mods och försökte lugna mig från andra sidan, varpå jag snäste åt honom också... Bad såklart om ursäkt efteråt, men jag var liksom tvungen att få ur mig skiten. Gissar att ni alla vet vad jag menar. Det bara byggs på en frustration inombords som man till slut inte kan hålla inne. Klart man måste rensa då, det gäller bara att göra det på ett acceptabelt sätt (nåja..).

Men butiken stängd i över en vecka, jobbigt. Även gymmet stänger, ännu jobbigare. Det betyder nämligen att jag måste ge mig i friska luften för motion. Brrr.

Imorgon sign-in till SO-kvalet. Hoppas innerligt, och utgår ifrån att alla svenskar som menar att dom satsar på tennis håller sig i närheten. Ser fram emot kvalet, möjligheten att någon svensk skulle utmärka sig lite extra kitlar.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar