tisdag 20 oktober 2009

Tränarsymposiet rullar vidare. Tyvärr med samma problem som tidigare, microfonerna funkar i pauserna men lägger med retlig envishet av så fort föreläsningarna skall börja igen. Vi skiter i det och talar högre istället.

Pim-Pim dunkade sig fram till andra omgången sent igår kväll. Ingen större överraskning, Peter Luczak har förvisso haft ett bra år, men mot Pim-Pim fanns liksom inga vapen. Mycket intressant möte nu i andra omgången för P-P där han ställs mot Monaco som ju gick till final i Swedish Open. Grus är också ett underlag han trivs på lite bättre, men kan nog bli en riktigt tuff fight på ons eller tors.

Det blev ingen konsert för mig igår, riktigt besviken på mig själv där. Har tyvärr en tendens att skjuta upp saker, framför allt sånt som kostar pengar, trots att jag vet att kostnaden kommer längre fram, och denna gången blev jag tungt straffad för det. Skit också!! Dessutom ringde min far idag för att snacka om gruppens (Porcupine Tree) senaste skiva, blev inte direkt mindre knäckt av att jag missade konserten nu. Har skivan på i smyg i bakgrunden via spotify. Men tvingades sänka ljudet på dom tyngsta gitarrerna när Odervall började titta snett på mig.

2 m och någonting Siljeström har precis inlett dubbel på CC tillsammans med Brydolf. Får se hur det går, bra räckvidd har han i alla fall.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar