fredag 16 oktober 2009

Skriver dessa rader hög som ett hus på färg från nyprintade rollups. Helt ärligt, mina ögon rinner... Men rollupsen blev bra. Ni som kommer till tränarsymposiet får se. Mycket på gång här nu inför nästa vecka. Men vi lyckades faktiskt trycka in en timme tennis på lunchen, Ekersund och jag. Vi blev förvisade till bana 12 som knappt gick att finna i all ombyggnation inför SO. Väl på plats insåg vi snabbt att banan är relativt nymålad och därmed ryssligt mycket långsammare än banorna i "stallet" där vi brukar spela. Bra för mig då jag gärna springer och hämtar mycket, det bygger dock på att kondisen är intakt. Vet inte om där var dålig luft, eller om banan sög musten ur mig, men så trött har jag inte varit på länge. Det var dock grymt kul och faktiskt rätt så bra spel. Vi hann med ett set och undertecknad stod som vinnare med 6-4. Sägas skall dock att den gode Ekersund visade fina gester genom att bränna många lägen.

Robin är utslagen, men allt om detta kan ni läsa på vår hemsida. Likaså om den nytända Sofia Arvidssons framfart i Frankrike, ny semifinalplats fixad idag.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar