måndag 5 oktober 2009

Låt mig bara säga först att jag egentligen inte är någon gymkille. Kan egentligen inte tänka mig något tråkigare än att lyfta skrot; 8 ryck, 3 set osv... Fy f-n vad tradigt. Men nu har Ekersund tvingat in mig på andra tankar. Dessutom behöver jag styrketräning för min ben, har kassa knän sedan några år tillbaka. Jag ser ut som en 70-åring med mina knäskydd när jag spelar tennis. Nog om det, idag köpte jag gymkort på gymmet på KLTK - Metropolis. Med tanke på att det är i sthlm kom jag undan relativt ok prismässigt, men däremot så är gymmet helt underbart. Fräscht, inte för mkt folk, moderna maskiner med (håll i hatten nu) TV, radio och Ipod i löparbanden. Där kan jag hänga hela dagen. Problemet med att springa är ju att det är så förfärligt tråkigtm, inte att man blir för trött. Tänk då att kunna sätta lurarna i öronen, sätta på favoritprogramen på TV och tugga på. Jag kommer bli stammis på Metropolis, beware!

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar