tisdag 2 februari 2010

Arlanda

Efter en hektisk förmiddag med viktigt och intressant möte inför DC (det kommer att bli riktigt bra) så sitter jag nu på Arlanda och väntar på min flight. Goda nyheter från Lissabon, i mitt tycke iaf. Vi har lottats i samma grupp som Danmark, Ungern och Lettland. Danmark tänker ni och undrar hur bra det är egentligen med tanke på världstrean. Men ryktet säger att hon inte kommer till start i FC och då ser Danmark genast mycket beskedligare ut. Kolla dock in tennis.se för bekräftelse av dessa rykten senare idag. Skall ärligt säga att vi faktiskt är favoriter i vår grupp, åtminstone om man går på mina kunskaper om motståndarna (vilket givetvis inte behöver vara rätt..), då jag inte känner igen någon spelar i dom andra lagen förutom några junisar i den danska truppen. Kanske är det vår tur i år, det förtjänar vi i så fall efter dom missade matchbollarna till avancemang för två år sedan.

Appropå DC ovan så börjar biljetterna gå åt i "Klacken". Det finns endast ett visst antal reserverade biljetter till klacken, men jag hoppas såklart att alla kommer "ombytta" till matchen i Mars.

Om det inte blir för sen landning ikväll så checkar jag in här igen för senaste nytt från Lissabon. Imorgon kör vi sedan livescore på www.tennis.se

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar