onsdag 10 februari 2010

Tennis igår morse med Sjögren, helt ok. Skönt träningspass. Innebandy igår kväll, helt ok, bara vinster.... men många slagskott på armar och ben (adrenalin). Tennis imorse med mr höstlöv himself, Johan Hedsberg. Helt annorlunda än mot Sjögren om man säger så. Men kul med så olika pass. Hedsberg propsade som vanligt på att vi skulle köra hörn-hörn, han älskar verkligen sådana basövningar. Forehand ok för mig, värre med backhand. Men jag fattar att det gör nytta. Frågan är om det tränas tillräckligt med sådana övningar ute i landet bland som satsar?

I övrigt stökigt som sjutton på jobbet. Grymt kul med Fed Cup hemma, men det innebär också ännu en helg med arbete för många som jobbar väldigt hårt här och knappt hinner träffa nära och kära på sin fritid, dvs helgerna. För min egen del har jag inbokat en julklapp från brorsan den helgen. Hur hanterar man det??? Skall jobbet alltid komma i första hand?

Försöker nu rensa inboxen och mitt bort så gott det går, i eftermiddag bär det av till SALK.

***

Oavsett ovan resonemang, fantastiskt kul med hemmamatch i Fed Cup. Gratulerar er tennisentusiaster som får chansen att se vårt sköna landslag på hemmaplan, första gången sedan 2003 tror jag.

***

Robin spelar just nu, kvartsfinal på g?

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar