fredag 5 februari 2010

På plats. Stötte på Hedsberg och Physio-Anne som satt och slappade i solen. Men det kändes ändå att det är allvar nu. Johanna och Sofia har jag ännu inte sett röken av, antar att dom sitter och laddar någonstans. Själv försöker jag säkerställa uppkopplingen, kan bli en kamp idag också. Här inne i presscentrat är uppkopplingen kanon idag, men däremot fick jag ingen mottagning på bana 2 som är vår bana för dagen. Den riktiga schlitterbanan för övrigt. Banan är inträngd och vi på "bänken" sitter bakom kortsidan med svårigheter att komma in och ut. Hoppas därför innerligt att jag får kräm i uppkopplingen annars blir det ett väldigt springande för min del. Men räkna med att vi sätter igång i tid idag, det spelas ingen match på vår bana nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar