onsdag 3 februari 2010

Nu verkar det faktiskt som att Wozniacki trots allt kommer till spel vilket gör dagens match mycket intressant, samt att jag bör kolla mina källor lite bättre. Men som jag skrev redan igår så tror jag att vi vinner trots allt. Johanna är givetvis favorit på andrasingeln, oavsett vem hom möter. Tror sedan att Sofia mycket väl kan slå Caroline, all pressen är på henne, och som bekant är det en helt annan sak när det är dags för lagpel. Sedan har vi goda möjligheter i dubbeln också.

Sitter på hotellrummet och jobbar i väntan på transport till tennisarenan. Givetvis var det ingen som väntade på mig när jag kom inatt, istället blev det en vansinnesfärd i taxi kunde slutat precis hur som helst. Denna gång slutade det dock väl. På hotellet var dock elen till internet utslagen varför jag inte kunde uppdatera denna blogg förrän idag. Lite tomt är det också, Sjögren och jag skulle ju kinesa ihop på sant lägervis. Men nu är det som det är. Ser riktigt mycket fram emot att komma ut på anläggningen. Kom igen, nu kör vi!

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar