torsdag 4 februari 2010

Försenat

Vi spelar idag på bana 3, vilket bl.a. gör att jag kommer att ha mycket risigare uppkoppling, men ha för katten tålamod. Jag ger mig aldrig. Men att vi spelar på bana 3 innebär också att det blir senare än schemat då Kroatien-Rumänien precis satte igång sin dubbel.

Pratade precis lite med Coach Strandlund-Tomsvik, hon verkade lugn men taggad. Johanna såg jag också skutta omkring i korridorerna nyss, sedan stod hon på tå för att se vad det stod på vår bana. Verkade rätt sugen på att sätta igång, det tolkar jag som ett gott tecken.

Måste säga att jag är fascinerad av hur knökfullt presscentrat är, det skall det naturligtvis vara, men jag jämför med Tallin förra året och där var inte alls samma uppslutning. Här är det faktiskt direkt svårt att få en plats. Sen är jag ju inte journalist heller... Och jag kan svårligen passera som "fotograf". Min nya fina kamera som jag är rätt stolt över, dessutom med nytt objektiv, gör sig liksom inte riktigt jämfört med monsterobjektiven som ligger omkring mig. Så jag sätter i lurarna och låtsas som ingenting istället. Just nu ges "Du är ånga" med Kent.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar