torsdag 24 september 2009

Ekersund spelade bra idag. Det gjorde däremot inte jag. Vet att man inte får säga så med respekt för sin motståndare, men va fan... Ok, jag kan sträcka mig till att Ekersund gjorde mig dålig. Alltså inte många rätt, bara att glömma och gå vidare. Till imorgon hade jag hoppats, men nu skall vi tydligen börja med komplex styrketräning. Ekersund tyckte att jag skulle kolla in en video med övningar ikväll för att se och lära, men det kan han fetglömma. Vi får se vad som händer imorgon, och om gymmet släpper in oss..

Möten idag med bl.a. Catella och SEB. Har även pratat om den kommande DC-matchen. Vi smider planer, och tro mig, det kan bli riktigt bra det här. Inga avslöjanden än, vi avvaktar spelplats först.

Mff spelar ikväll, gäsp... Precis som förra året börjar dom vinna när dom redan är väck från medaljstriden. Tro katten att det släpper då, det är väl inga konstigheter att spela ut när man inte längre har något att förlora. Men att vinna när så krävs, det är en annan historia. Se bara på Robin i helgen.

Tränarsymposiet under Stockholm Open ser ut att bli riktigt bra. Ni som ännu inte anmält er, gör det.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar