fredag 18 september 2009

Läggdags. Sen afton, jag vet. På tv:n kör charlie sheen sina senaste trick (2 1/2 men), skitkul faktiskt. Men jag saknar Spin City så här dags. Hur som, en lång dag avslutades med den klassiska pressmiddagen till DC. Denna afton på lokal krog över gatan (tänker inte avslöjda namn, det kostar...). Urtrevligt i alla fall. Vi satte oss ner med bl.a. Björn Hellberg som drog oförglömliga historier från det förflutna. Kvällen fortsatte, sedan dök HTK:S Ola Kristiansson upp, och hade bland annat med sig halva det rumänska laget. Tyvärr inte Hanescu och Crivoi (önsketänkande), men däremot påstod han att självaste Ilie Nastaste stod i baren. Vi har alla läst i tidningarna om att "the man" kanske dyker upp. Men nu var det så nära plötsligt. Jag spanade, men såg banne mig ingen gammal tennisstjärna. Valde istället att vända mig hemåt. Väl vid hotellet blev det trångt vid entrén, och varför? Jo för att det en viss långhårig rumän trängde sig på. Som svensk sa jag naturligtvis; "Mr Nastase, after you". Känner att jag kan sova rätt gott nu.

Ses imorgon

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar