fredag 15 januari 2010

3 bra nyheter och en mycket dålig..

Sofia vann i morse igen och är klar för kvalfinal. Helt suveränt!

Johanna är klar för kvartsfinal i Florida. Torskade första set, men släppte sedan endast ett game. Härligt!

Robin fick en i mina ögon bra lottning. Möter i första omgången Granollers som han tvålade till tre gånger 2009. Kanske Almagro i tredje och sedan förmodligen Tsonga i fjärde. Går han till kvarten väntar med största sannolikhet Anti-DC Djokovic. Allt detta helt beroende av hans arm såklart.

Och så en mycket dålig nyhet. Undertecknad fick endast två game på Ekersund denna hemska morgon. Ekersund spelade hänsynslöst och visade ingen som helst pardon mot en vilt fäktande och mycket frustrerad spelare på andra sidan nätet. Dock skall tilläggas att jag inte är helt nöjd med min egen insats. Till skillnad från dom ödmjuka spelarna på touren behöver inte jag låtsas som att jag inte spelade dåligt. Här och nu: Idag spelade jag skit! Men stort grattis Ekersund, idag hade du en jättefin dag..

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar