måndag 11 januari 2010

Tillbaka igen

Då var julen slut, skittrist tycker jag. Älskar julen, även om vi flänger runt lite väl mycket så blir jag alldeles hi-ig (skånska tror jag) när det vankas lille-julafton. Men nu är det över, och livet går vidare. Måste säga att för att vara den första riktiga måndagen för året har det varit en riktigt bra måndag. Bra stämning på kontoret, mycket folk och har fått gjort en hel del. Hopp finnes.

Denna vecka följer vid med spänning juniorernas uppladdning inför Australian Open. Likaså följer vi Robins uppladdning som han förmodat gör i ännu en uppvisningsturnering i Melbourne. Sofia inleder kvalet på torsdag tror jag. Lottningen lär väl vara klara imorgon eller på onsdag. Johanna Larsson spelar 25.000$ i Florida. Och Jag och Sjögren skall röra på dom lurviga imorgon bitti . Säsongen 2010 är med andra ord äntligen igång på riktigt.

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar