tisdag 12 januari 2010

Tennisen imorse var grym, och äntligen mina vanliga racketar igen. Helt annan träff, och så det där grymma tempot som Sjögren bjuder på. Härligt! Ny ryktas det om dubbel imorgon bitti, Källén, Sjögren, Ekersund och undertecknad. Kan bli riktigt hett, kanske till och kan bli lite pressad stämning på kontoret senare...

***

En mycket mörk och trist höst fick vi förvisso, men den vägs ju upp mer än väl av denna enastående vinter vi har haft hittills. Till och med Skåne har glänst i vit skrud. Hittade under julen undangömda områden på Bjärehalvön som närmast fick en att tänka på alperna. Hur coolt är inte det. I skåne!!!

I stockholm är det förstås också vackert, idag är träden helt kritvita av frost, utöver mängder av snö på marken. Sitter faktiskt och bara njuter. Inser samtidigt att jag mer och mer börjar låta som Ernst Kirschsteiger, så vi byter ämne.

***

Biljetterna till vårens händelse släpptes igår. Om ni planerar att gå (vilket ni förstås gör) föreslår jag verkligen att ni ser till att lägga vantarna på lite biljetter så snart som möjligt. Jag har nämligen en känsla av att det kan bli utsålt. Och fattas bara, Söderling-Del Potro.......... Dessutom tror jag att vi kommer att få uppleva en stämning i kungliga som vi inte är helt vana vid på tennisarenor i sverige. Så missa för katten inte detta. Biljetter köper finner ni på http://dc.ebiljett.nu

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar